ეკატერინე ონიანი
დაბადების თარიღი 13.01.1974
განათლება
1991-1996 – ქუთაისის აკაკი წერეთლის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ქუთაისი, საქართველო,
რომანულ-გერმანული ფილოლოგია, ფილოლოგ-ანგლისტი, ინგლისური ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი. (უა N 000883)
1996-2001 – თბილისის ივანე ჯავახიშვილის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, თბილისი, საქართველო, ასპირანტურა.
სამუშაო გამოცდილება
2011 – დღემდე შპს 1 სკოლა.
2010-2019 – აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ინგლისური ფილოლოგიის დეპარტამენტი, ასოცირებული პროფესორი.
2006-2008 – აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ინგლისური ენის დეპარტამენტი, ასისტენტ პროფესორი.
2008-2010 – ქუთაისის 18 საჯარო სკოლა, ინგლისური ენის მასწავლებელი. 1999-2000- ETI – ინგლისური ენის გადამზადების კურსები, ინგლისური ენის მასწავლებელი.
სტატუსი
წამყვანი მასწავლებელი
წარმატებები / ჯილდოები
- 2006, N 005781 თბილისის ივანე ჯავახიშვილის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, თბილისი, საქართველო, ფილოლოგიის 10.02.07 მეცნიერებათა კანდიდატის ხარისხი.
- სადოქტორო დისერტაციების ხელმძღვანელობა (თანახელმძღვანელობა), ექსპერტობა და რეცენზენტობა-დისერტანტი,თემა, გრადაცია:
1. ქეთევან დოღონაძე – „რეფერენცია როგორც ტექსტობრივი ფენომენი და როგორც ლინგვოკულტუროლოგიური პრობლემა ( ე. ჰემინგუეის „მცირე პროზის“ ქართულ თარგმანთა ანალიზის საფუძველზე )- ექსპერტი.
2. ეკატერინე ქურდაძე – „არავერბალური კომუნიკაცია, როგორც ნარატიული ფენომენი და როგორც ლინგვოკულტუროლოგიური პრობლემა“ -ექსპერტი .
3. მეგი შალიკიანი–სხირელი – „დრამის პოეტიკა და დრამატული დიალოგის ენობრივი განზომილება( ოსკარ უაილდის დრამაზე „ ქალბატონ უინდერმიერის მარაო“ დაყრდნობით) – ექსპერტი.
- პუბლიკაცია უცხოეთში რეფერირებულ ჟურნალში:
1. სიტყვა “მნიშვნელობის” მნიშვნელობა ინგლისურ ენაში, საქართველოს მეცნიერებისა და საზოგადოების განვითარების ფონდი, პერიოდული სამეცნიერო ჟურნალი “ინტელექტი”, თბილისი 1, 21, 2005 99-100.
2. სიტყვა ენასა და კომუნიკაციაში, საქართველოს მეცნიერებისა და საზოგადოების განვითარების ფონდი, პერიოდული სამეცნიერო ჟურნალი “ინტელექტი”, თბილისი, 2, 22, 2005, 139-141.
3. ფონეტიკური ცვლა კონტექსტში, საქართველოს მეცნიერებისა და საზოგადოების განვითარების ფონდი, პერიოდული სამეცნიერო ჟურნალი “ინტელექტი”, თბილისი, 2, 28, 2007,94-97.
4.ავტონომიური სწავლა და კურიკულუმი,საქართველოს მეცნიერებისა და საზოგადოების განვითარების ფონდი, პერიოდული სამეცნიერო ჟურნალი “ინტელექტი”,თბილისი, 2, 31, 2008, 192-195.
5. Перформатив, как универсальное свойство языка,Мапрял, Государственный Университет Шота Руставели, Язык, Система и функционирование,2008,91-94.
6. A Student-centered Approach In Teaching Language Area Studies, HENTI, The Second International conference: Higher Education- New Technologies and Innovations, 2017.
- საერთაშორისოსამეცნიერო კონფერენციაზე/სიპოზიუმზე მოხსენების მომზადება და გამოქვეყნება:
2001 – პროფესორ-მასწავლებელთა IIX სამეცნიერო კონფერენცია, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი თარგმანის ენობრივი არსი, საქართველო, ქუთაისი. 2002 – პროფესორ-მასწავლებელთა IX სამეცნიერო კონფერენცია, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, საქართველო, ქუთაისი.
2003 – კონფერენცია დასავლეთ საქართველოს უმაღლესი სასწავლებლების პედაგოგებისათვის, ინგლისური ენის კათედრა ქსუ „Teaching Multimedia Language“. საქართველო, ქუთაისი.
2004 – პროფესორ-მასწავლებელთა XI სამეცნიერო კონფერენცია, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, საქართველო, ქუთაისი.
2007 – ბათუმის რეგიონალური კონფერენცია,თანამედროვე მიმართულებები ინგლისური ენის სწავლებაში, ETAG, ბრიტანეთის საბჭო, აშშ საელჩო საქართველოში Teaching Vocabulary Via Modern Technological Devices, საქართველო, ბათუმი.
2007 – სწავლისა და აღზრდის აქტუალური პრობემები, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტისა და განათლების მეცნიერებათა აკადემიის ერთობლივი სამეცნიერო კონფერენცია მასწავლებლის როლი სწავლების პროცესში, საქართველო, ქუთაისი.
2008 – გორის რეგიონალური კონფერენცია,თანამედროვე მიმართულებები ინგლისური ენის სწავლებაში, ETAG, ბრიტანეთის საბჭო, აშშ საელჩო საქართველოში
Wthat is vocabulary and what needs to be taught, საქართველო, გორი.
2006 – “თიუნინგ-საქართველო” I საერთაშორისო კონფერენცია, საქართველოს განათლების და მეცნიერების სამინისტრო, ევროსაბჭო.
2007 – საერთაშორისო კონფერენცია – რუსული ენა: სისტემა და ფუნქციონირება, ივანე ჯავახიშვილის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, Мапрял.
2007 – ინგლისური ენის შეფასების საკითხები, საერთაშორისო სიმპოზიუმი, ტარას შევჩენკოს უნივერსიტეტი, TESOL.
2008 – გორის რეგიონალური კონფერენცია,თანამედროვე მიმართულებები ინგლისური ენის სწავლებაში, ETAG, ბრიტანეთის საბჭო, აშშ საელჩო საქართველოში
Wthat is vocabulary and what needs to be taught. საქართველო, გორი 2009 – ცოცხალი ენების საერთაშორისო კონფერენცია “ენა როგორც კულტურათაშორისი მედიატორი” აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
2017 – HENTI, The Second International conference: Higher Education- New Technologies and Innovations.
- კვალიფიკაციის ასამაღლებელ კურსებში, სემინარებში, ტრენინგებში მონაწილეობა:
2001-2002 – ქუთაისის საგანმანათლებლო კომპლექსის სტრატეგიული დაგეგმარების ტრენინგი, იმერეთის სასკოლო ოლქის სამმართველო, ქუთაისი-ნიუპორტის საერთაშორისო ასოციაცია, ფასილიტატორი.
2002 – ტრენინგი-Teacher Training Conference, Tabakhmela, Peace-Corps, USA, ფასილიტატორი.
2002 – ბიზნესის ინგლისურის ტესტირების მეთოდიკა, LETC EXAM, ინგლისური ენის კათედრა, ქუთაისი, ფასილიტატორი.
2003 – ტრნინგი-English Teacher Training Conference, ETAG, KSU, NKTA, ფასილიტატორი.
2004 – ტრენინგი -LDELT, British Council, ETAG, Kutaisi, Georgia, ფასილიტატორი.
2005 – ტრენინგი-წერის უნარ ჩვევების განვითარების კურსი, II, ETAG, ქუთაისი, მონაწილე.
2006 – ტრენინგი: ინსტიტუციონალური და აკადემიური პერსონალის მენეჯმენტი, EPPM, CSS, თბილისი, მონაწილე.
2006 – ტრენინგი: კურიკულუმის დიზაინი, EPPM, CSS, თბილისი, მონაწილე.
2006 – ტრენინგი: როგორ იწერება სილაბუსი, EPPM, CSS, თბილისი, მონაწილე.
2007 – ტრენინგი: პროექტის შედგენა, EPPM,CSS , თბილისი, მონაწილე.
2007 – ტრენინგი: აკადემიური წერა, ETAG, ქუთაისი, მონაწილე. 2010 – ტრენინგი: Effective Academic Writing, Multilinguil Association of Georgia, ATSU, Kutaisi, მონაწილე.
- აწსუ-ს მიერ დაფინანსებული სამეცნიერო გრანტი
– პროექტის დასახელება სტატუსი პროექტში:
2008 – აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის შიდა საუნივერსიტეტო გრანტი “სამეცნიერო წერის საფუძვლები” №ATSU/09105 თანაავტორი, ტრენერი.
2009 – აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის შიდა საუნივერსიტეტო გრანტი ინგლისური ენა და მისი სწავლების მეთოდიკის აქტუალური პრობლემები/ მასწავლებელთა გადამზადების აკრედიტირებული პროგრამა ავტორი, ტრენერი.